štvrtok 14. februára 2013

Ach, ten Valentín...

Niekto dnes oslavuje deň zaľúbených, niekto sleduje futbal a niekto má obyčajný nudný štvrtok. No priznajte si.. koľko z vás si spomenulo aj na taťku Morgensterna? :D 

Ja Valentín nemôžem stráviť s niekým, s kým by som chcela, no dúfam, že vy ste na tom lepšie a deň si užijete naplno (ako aj každý iný, nie? ;) 
Kedže je všade vo vzduchu láska (vlastne momentálne cítim cigaretový dym), patrilo by sa jej trochu preniesť aj na blog. Tak mám tu pre vás teda jeden zaláskovaný článoček (nemajte strach, žiaden Twilight to nebude ).
ČISTO romantické knihy nevyhľadávam vôbec. Mám rada skôr napätie, akciu a presladené hrkútanie dvoch hlavných hrdinov (typu Edward & Bella) ma často prinúti gúľať očami... ale fakt nie som bezcitná! :D Láska v knihách je skvelá, veď väčšina YA kníh sa točí práve okolo toho. 

Tak aby som sa vôbec dostala k tomu, k čomu chcem... Knižný svet je plný skvelých párov, tak si poďme nejaké málo pripomenúť... :) 




JAMES a LILY POTTER


Napriek všetkému ( napríklad ohľadom Snapa) si myslím, že títo dvaja k sebe proste patria. Mám rada Snapa a obdivujem jeho odvahu a všetko, čo urobil (až na tie zlé veci, ktorými Harrymu trošku ničil život ;)), no aj tak som toho názoru, že James Lily miloval natoľko, aby na Snapa "zabudla" a aby bola šťastná. 
->Je mi trochu ľúto, že veľa ľudí sa otočilo proti Jamesovi, keď sa zistilo, že on a jeho priatelia šikanovali Snapa (veď boli teenageri!)No nerobil Snape to isté? Prečo bolo odpustené jemu, no Jamesovi nie?


MAGNUS BANE a ALEC LIGHTWOOD


Ách! Čo k nim dodať? Už od začiatku TMI boli Magnus a Alec moji dvaja obľúbenci. Po prečítaní kapitoly Kissed, ktorá v knihe nebola, no Cass ju zverejnila na nete, som ich totálne zbožňovala. Sú spolu jednoducho chutní a ostatné páry majú čo robiť, aby sa im vyrovnali (a to sú dvaja chlapi! :D ) Ja len strašne dúfam, že s nimi bude napokon všetko v poriadku, lebo keď nie, píšem sťažnosť Cass! :(( 


PEETA MELLARK a KATNISS EVERDEEN

Ich príbeh mám asi najradšej. Nestretli sa, bezhlavo sa nezamilovali a všetko neskončilo happy-endom. Vlastne Peeta sa zamiloval ( júú) , no Katniss k nemu najprv neprejavovala žiadne city a išlo jej len o jedno- ochrániť svoju rodinu! Až potom, čo si spolu tak veľa prežili, obaja zistili, že k sebe patria. (o takom môžem len snívať, čo? :( .. )
-> Vždy som mala radšej Peetu než Gala, no do môjho srdiečka tak či tak patrí najviac Finnick. Jeho príbeh s Annie je tiež strašne pekný a... smutný.


Prajem pekný zvyšok tohto dňa! :) 

:))

2 komentáre:

  1. Lily a James. Mám ich rada sú zlatí a na Snapa v tomto ohľade skôr kašľem, hmeh.
    Dvaja chlapy? To vážne? Prvý raz počujem o týchto dvoch! Ale...Yeeah! :DD
    Peetu mám vlastne rada ale keď sa k tomu pridá ešte Katniss, to je ono, to je ONO!
    Posledný obrázok zaškrtil všetko. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jak to? Nepočuť o Alecovi a Magnusovi alias "Malec" ? :D To je nemožné! Treba napraviť a rýchlo prečítať The Mortal Instruments :)

      Odstrániť