pondelok 21. januára 2013

♫ Mini music tour (1)

Je pondelok večer a mne sa vôbec, ale vôbec nechce učiť  (ako keby niekedy hej xD ). Zapla som si preto hudbu aaaaa.... pozývam vás na moje mini music tour! Podelím sa s vami o 7 obľúbených songov (magické číslo ;), ktoré mi spríjemňujú dnešný "študijný" večer. Pôjdem od prvého songu, ktorý som si pustila na youtube a ďalšie budem vyberať z ponuky, ktorá bude pri videách (určite to poznáte.. nechce sa mi rozmýšľať, čo si pustím a následne to vyťukám do vyhľadávača, ee :) 
Zaručujem vám dobrú muziku, bavte sa! :D 


Prvý a zároveň jediný song, ktorý som dala vyhľadať, je od skupiny Three Days Grace. Aká škoda, že hlavný spevák nedávno kapelu opustil:



Druhý song (ktorý mám zároveň na zvonení mobilu) je od skupiny Pierce The Veil, no s touto skupinou si prišiel zaspievať aj rozkošný otecko Kellin Quinn, ktorý inak spieva v skupine Sleeping With Sirens:



Tretí song, ktorý som si pustila, má názov All I Want a má ho na svedomí skupina A Day to Remember:


Štvrtý song patrí Paramore a ich That´s What You Get:


S piatym songom sa dostaneme k The All-American Rejects:


Šiesty a zároveň predposledný song I Don´t Care od Fall Out Boy. Kto si všimol, že "ten s tými červenými nohavicami" (Pete :D ) oxidoval aj v klipe k pesničke All I Want, ktorá bola na čísle tri? :D :





Naše tour ukončí siedma pesnička, a to Na Na Na od My Chemical Romance :) Killjoys, make some noise! 



A teraz je čas sa ísť naozaj učiť. Dúfam, že má aspoň niekto podobný hudobný vkus ako ja a užil si to. A tí, ktorí si neprišli na svoje- možno nabudúce :) Určite nejaké to mini tour ešte zorganizujem ;)) 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára