streda 2. januára 2013

Obľúbené série- časť prvá

Len tak mi napadlo, že vám predstavím svoje obľúbené knižné série. Dnes to bude jedna veeľmi známa séria- Hry o život. Je tu snáď niekto, kto to nečítal? Najväčšia chyba v tvojom živote!! Bež do knižnice, kníhkupectva a hneď si knihu zožeň. A rovno aj druhé dva diely. Ver mi, od kníh sa neodtrhneš. 




Kniha Hry o život sa stala mojou obľúbenou dosť vtipným spôsobom. Sestra ju odo mňa chcela na Vianoce (asi pred dvomi rokmi?) a vkuse o nej hovorila. Ja som len gúľala očami, pretože som neverila, že môže byť taká skvelá, ako ju opisovala. Hlavný dôvod bol asi ten, že jej ju odporúčal jej chalan, s ktorým som vtedy veľmi nevychádzala a neverila som mu. Myslela som, že preháňa.... (:D :D  :D) Knihu som jej teda kúpila a bez väčšieho záujmu som ju skryla za poličku, nech ju neprečíta skôr, než budú Vianoce... Ako sestra čítala, robila som si srandu zo všetkého, čo mi povedala. Chalan s menom Peeta? Čože? Teraz by som sa za to všetko najradšej prefackala. Všetky knihy sú proste skvelé, jedinečné a ťažko ich niečo prekoná. Skvelý nápad, ktorý tu ešte nebol. Každý, kto ich prečíta, sa jednoducho musí zamyslieť, či aj my náhodou takto nejako neskončíme. Katniss je skvelá hrdinka, ktorá je silná a nenechá sa len tak ovplyvniť, má svoju hlavu a ide jej hlavne o rodinu, o sestru, ktorú miluje a musí sa o ňu postarať. Všetky postavy sú premyslené, majú svoj charakter. Veľa z nich si obľúbite a pár aj znenávidíte (hovorím už aj o ďalších dvoch častiach). Prepracovaný dej, ktorý má rýchli spád, v knihách sa vždy niečo deje a nie je časť, ktorá by nudila. Od kníh som sa neodrhla, kým som ich všetky neprečítala. Mám ich všetky za sebou už dva krát a nepochybujem, že sa k nim ešte vrátim. Čítavala som ich aj v škole s kamoškou, niekedy aj nahlas a musím povedať, že niekedy všetci stíchli a zaujato počúvali. Dokonca spolužiak, na ktorého by som to nikdy nepovedala, chcel, aby som mu knihy požičala, že si to chce prečítať.. áno, tieto knihy sú vysoko návykové a mal by si ich prečítať aj ten, kto nečíta ;)


Keď do kníhkupectiev prišla táto novinka- 3 knihy v jednom, krásna obálka, čierne strany a záložka k tomu!!- vedela som, že je musím mať. No mala som problém presvedčiť maminu, nech mi ju dovolí kúpiť, pretože "Ivana má celú sériu, nestačí ti to?" (Ivana- moja sestra). No NESTAČÍ. Po dlllhom prehováraní nakoniec povedala, nech si ju teda kúpim. Spolu sme ju objednali z netu a onedlho mi prišla domov. Dnes už sa aj moja polička pýši touto skvelou knižnou sériou Hry o život. :)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára