štvrtok 27. decembra 2012

Nečakané knižné prekvapenie pod vianočným stromčekom


Určite každý jeden z vás dostal na Vianoce aspoň jednu knižku :) Aj ja som chcela len jednu (chcela by som ich aj viac, no na Vianoce som už dostala nový televízor, čo som vôbec nečakala a zmarilo mi to plány :D ), a to Upírsku Akadémiu! Yeah... ;) Neustále som pred maminkou opakovala jej názov, nech to nezabudne a nech si ju pod stromčekom skutočne nájdem, hihi O:) No čakalo ma poriadne prekvapko! Už dávnejšie (myslím, že to bolo v lete) som vyhrala od Slovartu na fb stránke SlovartBooklab dve knihy zo série Nesmrteľní. Séria má rôzne ohlasy, niektorí vravia,že sú dobré len prvé knihy, iní vravia, že posledná časť stojí tiež za to. Táákže pod stromčekom som si našla zvyšné štyri diely, čo ma riadne prekvapilo! :) Teším sa, pretože si to konečne budem môcť prečítať a urobiť si svoj vlastný názor. 
Tu sú moje krásky pokope:



A tiež aj krásna Upírska Akadémia, na ktorú si už brúsim zúbky ;) 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára