piatok 22. februára 2013

Obľúbené série- časť druhá

Medzi mojimi obľúbenými (a možno ani medzi vašimi) sériami nesmie chýbať sedemdielny fenomén z pera J.K.Rowlingovej- Harry Potter. Pre mňa Harry znamená veľmi veľa, neprejde jeden deň, kedy by som ho aspoň raz nespomenula alebo nebránila pred inými, ktorí nechápu... 
Dokonca aj teraz tu sedím za notebookom v tričku HP, ktoré som dostala asi pred rokom na meniny. Keď som si ho ráno obliekala, asi som už tušila, že dnešok bude patriť Harrymu :)

Priznám sa, s Harrym som sa zoznámila cez prvý film, ktorý som na svoje narodeniny dostala na kazete (kazeta, to slovo som nepoužila už dávno :D ) niekedy dáávno dáávno. Vtedy som asi nemala ani len tušenie, že ten skvelý film je natočený podľa ešte lepšej knihy. A aj keby to tušenie mám, pravdepodobne by som si to neprečítala, pretože keď som bola krpatá, knihy ma moc nebrali (nechápem moje malé ja -_- ) O knihy som sa začala zaujímať až niekedy po vyjdení siedmeho dielu, keď sa ho sestra nevedela dočkať (hej, ona knihy čítala a mňa neprehovorila skôr, že sú také skvelé :( ) Rýchlo som ich prečítala a nemala slov. To ani teraz neviem opísať, aký úžasný príbeh to je a neviem vyjadriť, ako veľmi obdivujem Rowlingovú. Knihy majú skvelé premyslené detaily a príbeh do seba dokonale pasuje. Každá postava je jedinečná, má svoje chyby a žiadna nie je dokonalá, tak ako ani žiaden normálny človek. Tento čarovný svet nás všetkých určite veľa naučil- aká dôležitá je láska, priateľstvo, že je podstatné byť sám sebou, netreba o sebe pochybovať, veď mágia je v každom z nás... a že dokopy sme všetci silnejší! Vždy som obdivovala priateľstvo Harryho, Rona a Hermiony. A tiež všetkých, ktorí pri nich stáli a pomáhali im poraziť "Veď-Viete-Koho". 
Veľa ľudí tvrdí- "Veď je to len kniha!" Pre mňa je tento argument smiešny. Nie je to "iba kniha." Pre veľa z nás to znamená dectvo, na ktoré nikdy nezabudneme. S Harrym sme si toho veľa prežili a vieme, že The magic will never end.

Moja Harry Potter zbierka.. mám aj Harryho prútik, pár figúriek zo šachu, časovrat, Rozprávky barda Beedla, kartičky, knihu Filmové čary, krásnu záložku z bloomsbury a tričko, ktoré nie sú na fotke. 

Je niekto podobný Harry Potter freak? :D Ak áno, môžeš sa medzi nás pridať napríklad na FB stránke, na ktorej som adminkou. KLIK.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára