štvrtok 21. februára 2013

♫ Mini music tour (2)

Ahojteee! Kto sa teší na Mini music tour, há? (Ja! :D ) Dnes pôjde len o 4 songy. Že čoto  vlastne Mini music tour je? Tu je na zopakovanie:  Do toho príspevku pridám 5 songov z youtube.com. Pôjdem od prvého songu, ktorý som si pustila na youtube a ďalšie budem vyberať z ponuky, ktorá je vedľa pri videách (určite to poznáte.. nechce sa mi rozmýšľať, čo si pustím a následne to vyťukám do vyhľadávača, ee :) 

Prvý a jediný song, ktorý som zadala do hľadania, je od skupiny Abandon All Ships. Myslím, že je fakt podarený, počúvam ho dosť často.

The currents strong, the waves will rise
The binding chains made me realize
Sin is the anchor, holding you down.
I'm on a cruise to Paradise.
I'm done with sin, I've paid my price.


Druhý song, ku ktorému som sa preklikala je od jednej z mojich najobľúbenejších skupín- Black Veil Brides. Ľudia majú proti nim všelijaké predsudky, no majú vážne dobrú hudbu, podľa mňa :) Knives and Pens!

One final fight, for this tonight.
Woah...
With knives and pens we made our plight.
Lay your heart down the ends in sight.
Conscience begs for you to do what's right.


Tretí song je trochu "kľudnejší". Panic! At The Disco a ich The Ballad of Mona Lisa.

Say what you mean
Tell me I’m right
And let the sun rain down on me
Give me a sign
I want to believe
Woah, Mona Lisa,
You’re guaranteed to run this town
Woah, Mona Lisa,
I’d pay to see you frown


Posledný, štvrtý song je Jesus of Suburbia od milovaných Green Day. Pre info, vo videu začínajú hrať a spievať až 1:51 :) Skladá sa z piatich častí. Prvá, druhá- City of the Damned, tretia- I don´t care, štvrtá- Dearly beloved, piata- Tales of another broken home. Vo videu sa to dá pekne rozlíšiť.

And there's nothing wrong with me
This is how I'm supposed to be
In a land of make believe
That don't believe in me


To je koniec. Vidíme sa nabudúce! :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára