utorok 13. augusta 2013

Top týždňa (2)

Meme od Luu
*Filmové spracovania

Filmy podľa kníh. Je ich stále viac a viac a kvalita niekedy horšia a horšia. Každý z nás určite pozná tú osudnú vetu "Toto bolo v knihe inak!" No napriek tomu mám pár obľúbených :)

Charlieho malé tajomstvá je geniálna kniha a film sa mi tiež veľmi páčil. Možno práve preto, že ho má na svedomí samotný autor knihy. A ešte k tomu Logan v podaní Charlieho..no paráda :)


Samozrejme, Harry Potter nesmie chýbať. Podľa mňa sú všetky filmy veľmi podarené a môžem ich pozerať stále dookola. Čo aj robím.




Napriek tomu, že film, ktorý je podľa prvých troch kníh série Darrena Shana, má od kníh veeľmi veeľmi veeľmi ďaleko, patrí medzi moje obľúbené, pretože humor a dobré hlášky nechýbajú.




Film Hry o život má síce pár múch, no ktorý film podľa knihy nemá. Skvelý herci vo filme nechýbajú. Veľmi sa teším na ďalší diel, o ktorom si myslím, že bude lepší než jednotka :) 


Percyho Jacksona som žiaľ ešte nečítala. Počula som však, že od prvého filmu to má tiež dosť ďaleko. No však mne sa film veľmi páči, Logan a jeho ksicht zachráni asi všetko... Milujem tie hlášky, pri ktorých sa vždy strašne smejem. 




Queen of the Damned je film podľa tretej knihy z The Vampire Chronicles od Anne Rice. Knihu som tiež nečítala... Film patrí k mojim obľúbeným aj všeobecne, videla som ho strašne veľa krát, má dokonalú hudbu a super hercov. Takýto upíri u mňa bodujú, nie tí, ktorí sa trbliecu na slnku ;)




Death Note. Ráta sa to, hej? :D Film podľa známej mangy a anime. Pamätám si, keď som film videla prvý krát- niekedy uprostred noci na kanály, ktorý som našla z nudy. Veľmi ma to bavilo, oba diely. 





Narnia nesmie chýbať. Špeciálne práve prvý film :)









Som číslo štyri som skôr videla, ako čítala. Kniha sa mi zdala, že sa trochu vliekla. Vo filme je Pettyfer, čo je tiež veľké plus. chi chi. 







Nečítala som knihy, no seriál Pretty Little Liars patrí k mojim obľúbeným. Počula som, že sa už však kníh veľmi nedrží. Som fakt strašne zvedavá, ako sa to všetko vyrieši, pretože teraz je to už niekoľko týždňov len vo fázy naťahovania...




Wow! Najprv som ani som netušila, že by sa mi podarilo dať dokopy 10 filmových spracovaní. No ako vidím, zvládla som to. Ahoj nabudúce! :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára