piatok 19. júla 2013

Top týždňa (1)

Meme od Luu
*Obľúbené postavy

Nad mojimi obľúbenými postavami som ešte asi ani nerozmýšľala. Nie je to pre mňa ani veľmi ľahké, pretože mám rada veľmi veľa postáv a taktiež (samozrejme) veľa postáv proste rada nemám :D Ale aby bol u mňa niekto fakt obľúbený, musí mi skutočne nejako prirásť k srdcu (dosť často divným a nepochopiteľným spôsobom), inak ho mám rada ako všetkých ostatných... Okey, dosť bolo môjho nezmyselného tárania, teraz sa pokúsim zostaviť zoznam postáv, ktoré sú môjmu srdcu blízke. 

-Fred a George Weasley (Harry Potter)

Je snáď niekto kto ich nemá rád? Ak áno, nechápem :D Bez týchto dvojčiat si svet HP ani len neviem predstaviť :)


 -Luna Lovegood (Harry Potter)

Luna. Je úžasná, veľmi múdra a šialená! Je dokonalým príkladom, že človek má byť sám sebou. A to by nechcel jej náušnice :)


- Darren Shan (Sága Darrena Shana)

Ja neviem, Darren je proste trdlo, ktoré mám rada aj keby spraví neviem čo... Navyše je upírom, hih :3




-Katniss Everdeen (Hry o život)

Čo by to bol za zoznam obľúbených postáv, keby v ňom chýbala Katniss. Dievča, ktoré som si obľúbila hneď od začiatku. Ako jedna z mála hlavných hrdiniek mi neliezla na nervy.




-Finnick Odair (Hry o život)

Finnicka som si hneď obľúbila, mala som na neho slabosť. Jeho kockám cukru by asi ťažko niekto odolal ;)


-Johanna Mason (Hry o život)

Ďalšia postava z Hier. Ja viem. No nemôžem si pomôcť, Johanna je proste skvelá postava a keby ju sem nezaradím ešte by po mne hodila sekeru.







-Jonathan Christopher Morgenstern (The Mortal Instruments)

Postava, ktorú asi väčšina ľudí nenávidí. Á, nezabíjajte ma za to... Jonathan je podľa mňa veľmi zaujímavá a možno trochu nepochopená postava 3:) Je to pravý hajzel (fakt veľký), ktorý však za to tak úplne nemôže. Má to predsa v krvi, no nie?






-Magnus Bane (The Mortal Instruments)

K nemu by som tiež mohla zaradiť Aleca... Magnus, Najvyšší čarodej Brooklynu, si rozhodne zaslúži miesto medzi mojimi obľúbenými postavami. Kto nevie prečo, asi nečítal TMI :D






Asi to bude na teraz všetko. Ako som písala, mám veľa postáv, ktoré mám rada, no tieto sú jednoducho nejakým spôsobom TOP. Preto je ich len 8. Keby však mám písať všetky čo mám rada, boli by sme tu veľmi dlho :) Ahoj na budúci týždeň! :) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára