pondelok 15. júla 2013

I´m obsessed with... (1)

Meme od Emily. L
*Linkin Park... 

Posadnutosť nad posadnutosti, to je Linkin Park, skupina, ktorá patrí k mojim srdcovým záležitostiam. Mám kopec obľúbených skupín, no Linkin Park je niečo, čo je pre mňa vždy a navždy TOP :) Pamätám sa na to leto pred mnohými rokmi, keď som v televízii počula ich známi hit What I´ve done a z ničoho nič som si povedala, že TOTO je moja obľúbená skupina. Žiadnu inú pesničku som od nich však nepoznala :D No asi som tušila, že aj keď si pustím VŠETKY ostatné, zamilujem si ich úplne. Tak sa stalo, LP mi ukradlo veľkú časť môjho srdiečka a myslím, že tak ľahko mi ju nevráti naspäť... :)

Pesnička, ktorá ma ku chalanom z LP priviedla :) 

V skupine Linkin Park mám v podstate ďalšiu posadnutosť, a tou je Chester Bennington, hlavný spevák. Aby som niekomu neliezla na nervy, že by som ich spomínala aj v ďalšom I´m obsessed with..., rozhodla som sa venovať mu jednu časť dnešného. 
Chester okrem svojho ohromného talentu na spev a scream má aj ďalší známi talent...being Chester :D 
Navyše je neskutočne sexy :3  ...a tie jeho tetovania, ach. Aj keď je niekoľkonásobný otecko, ktorý má 37 rokov, mne to neprekáža :D Aj tak si ho jedného dňa chcem vziať...najlepšie ešte dnes. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára