nedeľa 24. marca 2013

Sim plače, My Chemical Romance ohlásili koniec.


Nieeeee! Bola moja prvá myšlienka, keď som si včera na internete prečítala článok, v ktorom nečakala žiadna milá novinka, ale oznámenie, že americká kapela My Chemical Romance (MCR) ohlasuje koniec. Dôvod nie je známi, väčšina Killjoys sú rovnako šokovaní, ako ja. Skupina makala na novom albume a všetko sa zdalo byť v poriadku. Ostáva nám len dúfať, že kapela sa vráti, či už pod novým menom alebo proste... nejako. Patrili a vždy budú patriť k mojim obľúbeným kapelám, nech už sa rozhodli hocijako. Celý internet zaplavujú ďakovné obrázky, správy o tom, aby fanúšikovia ostali silní a neprestávali dúfať. Nájdu sa však aj takí ľudia, ktorí sa tešia, ostatným sa posmievajú a tvrdia, že si to priali. K takým ľuďom sa netreba vyjadrovať, ja patrím k fanúšikom tejto kapely a klamala by som, keby tvrdím že nie som fakt veľmi veľmi smutná. Pre niektorých len kapela, pre iných veľká inšpirácia a opora. No treba ostať pozitívny a myslieť na to, koľko dobrého sme s nimi prežili :) 
Jared Leto (30STM) cez Twitter.

Pre všetkých fanúšikov My Chemical Romance, ich hudba tu pre nás vždy ostane. Všetci povinne pustiť svoje obľúbené pesničky a zaspomínať si.
WE ARE NOT OKEY!


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára