pondelok 4. marca 2013

One text, one story (1)

Stalo sa vám už niekedy, že ste počúvali hudbu a zrazu ste si uvedomili, že text dokonale sedí na nejakú knihu, knižnú sériu, udalosť v knihe alebo vystihuje nejakého knižného hrdinu? Určite áno. Vymyslela som preto tento kútik, kde tieto postrehy budem uskladňovať a podelím sa o ne s vami :D

PESNIČKA ME AGAINST THE WORLD (Simple Plan) a KNIHA HRY O ŽIVOT (Suzanne Collins)

Od prvej chvíle, ako som tento song počula, som o ňom vždy premýšľala v spojitosti s knihou Hry o život. Text podľa mňa úplne vystihuje Katniss, ktorá sa vzbúri proti Sídlu a nehrá podľa ich pravidiel. Ale aj celkovo. Hneď prvá časť v pesničke "We're not gonna be just a part of their game" mi napríklad pripomína Peetu. 
Pridávam video s lyricsom, nech môžete lepšie posúdiť, či to len ja mám paranoju :D



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára