sobota 25. augusta 2012

Poďme si upliesť náramok! :D

V tomto článku (ako ste ž pochopili z nadpisu) sa nebudú rozoberať ani knihy, ani hudba. Na stránke "O blogu" ste sa mohli dočítať, že tu môžete natrafiť naozaj na hocičo. A teraz je tu tá chvíľa! :D 

Pliesť náramky som začala už dávno. Baví ma to, no nie vždy sa mi chce (som doosť lenivá ). Najčastejšie pletiem náramky VO ŠTVORCOVEJ SIETI, ktoré sú pomerne jednoduché a zvládne to každý- používajú sa tam len uzlíky vpravo a vľavo :) Na náramok si môžete hocičo "napísať" alebo "nakresliť". Je len na vás, aký bude hrubý, koľko farieb bude mať na sebe. No pozor- čím viac farieb, tým je to obtiažnejšie. No keď sa to naučíte raz, už to nezabudnete :) V tomto článku vám prezradím pár dobrých stránok, ktoré by ste mali navštíviť, ak sa chcete naučiť pliesť náramky. Tiež nižšie si môžete pozrieť pár mojich kúskov, ktoré zdobia moju alebo už ruku niekoho iného. Áno, pletiem aj pre iných, veď sú to NÁRAMKY PRIATEĽSTVA. Ale musím priznať, že niektorí ľudia svoj náramok nevideli dodnes- musia si ho zaslúžiť! :D Okey, dosť kecania, tu je stránka, z ktorej som sa pliesť naučila ja: 


VIAZANIE UZLÍKOV


PRVÝ NÁRAMOK A ZÁKLADNÉ PRAVIDLÁ 


NÁRAMKY VO ŠTVORCOVEJ SIETI


Ak už poznáte ako na náramky, predstavujem vám skvelú stránku so vzormi pre náramky vo štvorcovej sieti:


KLIK

-> Nájdete tam aj plno vzorov z knižného sveta alebo hudby :)

A teraz trošku zložitejšie :P Viacfarebné náramky. Ak by ste si chceli spraviť napríklad tento náramok:




Určite vám pomôže toto video:


Verím, že ste pochopili a niekedy si spravíte svoj vlastný náramok! :) A keď nie, nič sa nedeje, nie každý má na to nervy a baví ho to :D Niekedy v budúcnosti možno spustím súťaž o nejaký mnou spravený náramok podľa výberu... ale to je ešte len vo hviezdach :) 

Na dnes je to odo mňa všetko, no pripájam ešte nejaké fotky mojich náramkov: 


LINKIN PARK <3

HARDSTYLE pre kamošku :)

FAREBNÁ ŠACHOVNICA...a Divergencia :D 

HRY O ŽIVOT! Tento bol myslím môj prvý :)



Nedokončený GENERATION OF NOTHING. A vedľa vzor, ktorý som robila sama... Ale písmenká som našla na nete :)

To infinity and beyond :) 


 REVOLUTION s "EVOL" naopak "LOVE" :) Pracujem na ňom... Vedľa vzor

Slytherin!



A nakoniec náramok, ktorý mi spravila Fefe :) ->

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára