piatok 17. augusta 2012

Čo práve číta Sim: V zajatí snov 2- Zatmenie

Oficiálna anotácia: 

Janie má iba sedemnásť, ale skutočnosť pre ňu začína byť horšia než sny. Na Fieldridgeskej strednej škole sa deje čosi znepokojivé, ale nikto o tom nechce hovoriť nahlas a ani vyšetrovanie nikam nevedie. Čo je však ešte horšie, Janie začína odhaľovať pravdu o sebe a o svojich schopnostiach – a tá je pochmúrna. Kruto pochmúrna...



Nejaké to moje slovo:


K tejto sérii som sa dostala vlastne náhodou. No dobre, nie náhodou ale nedostala som sa k nej sama od seba... Prvú knihu som vyhrala v jednom kvíze o YA a FANTASY literatúre na FB. Keď mi kniha o pár dní prišla, hneď som sa do nej pustila, pretože som bola hrozne zvedavá. Nedávala som jej veľa nádejí, pretože som už čítala pár recenzii, ktoré neboli príliš pozitívne. No musím povedať, že mne sa tá kniha páčila! Niečo ma v kuse poháňalo otáčať stránku za stránkou a kniha bola za pár hodín prečítaná. Viac ľudí sa sťažovalo na "divnú" denníkovú formu a malé časové rozdiely medi jednotlivými "záznamami". Mne sa to však páčilo. Asi to ma nútilo vždy čítať ďalej. Prvý diel sa volá V zajatí snov: Precitnutie.


Čítali ste niekto túto sériu? Aký máte na ňu názor vy?  :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára